Ritmini Seç
Şarkı Bekleniyor...
Misafir - Üye
0:00 / 0:00
ask yasak ilişki yanlızlık üçgeni09:56 04.02.2019 önce
kadir_92
Kullanıcı
09:56 04.02.2019
0

aşık olayım ama deli gibi kıskanayım

sevmeyeyim ama seviyomuş gibi yapayım

sevgilim olsun ama aşkım bi kenarda( istemem yan cebime dursun

09:56 04.02.2019
Anket : Toplam Oy 6

siz olsanız neyi tercih eserdiniz ?

hiç biri - 1
fırsat istemek - 0
risk alıp ilişkiye girmek - 2
akışına bırakmak - 3
sevtap
Kullanıcı
11:00 04.09.2018
0

bu hayat acımasız dikatli olun

11:00 04.09.2018
meltem
Kullanıcı
15:22 04.09.2018
0

Ben hicbir sey anlamadim 

15:22 04.09.2018
baby07
Kullanıcı
16:19 04.09.2018
1
meltems_ ;

Ben hicbir sey anlamadim 

56 dk.

 

:D bende deminden beri okuyorum biri tercüme etsin

16:19 04.09.2018
demet
Kullanıcı
20:18 04.09.2018
-1

bende anlamsız bulduğum için hiç biri diyorum :D

20:18 04.09.2018
meltem
Kullanıcı
21:19 04.09.2018
0

Valla beynim yandı 😅 Böylesi Türk dizilerinde yok

21:19 04.09.2018
ebruli
Kullanıcı
09:10 05.09.2018
0

hiç birini yapma canım manyaklık var sanki biraz :d

09:10 05.09.2018
sulee
Kullanıcı
11:40 05.09.2018
1

Zaten kıskanç bir insan olaraktan her halükarda kıskanıcam. O yüzden aşık olayım ve deli gibi kıskanayımcıyım ben 

11:40 05.09.2018
sulti
Kullanıcı
11:44 05.09.2018
1

deneyelim bakalım yaa tutabilir :)

11:44 05.09.2018
sennastone
Kullanıcı
22:56 03.02.2019
0
meltem ;

Ben hicbir sey anlamadim 

15:22 04.09.2018

Hah bende ya :| o.O

22:56 03.02.2019
Yumuşak S
Kullanıcı
22:59 03.02.2019
0

Ben kendi seceneklerimi olustutmak istiyorum. Müsade var mı? :))

22:59 03.02.2019