Ritmini Seç
Şarkı Bekleniyor...
Misafir - Üye
0:00 / 0:00

İstanbul

13 Arkadaşı Var.

Meltem 18 dk.

GezginMühendis ;

Ev-le-ne-cem.

1 saat.

Vermezlerse ?

Meltem 2 saat.

Dünyaya bir kere daha gelecek olsam asla/yine...

dediginiz ne var?

Meltem 4 saat.

Tek sayilari severim 2019a giriyoduk di mi? *biraz düşünür*

Heh, evet 2019 kulağa kötü gelmiyor ama öyle deli beklentiye olumlamaya filan da gerek yok yemeyelim birbirimizi  o yüzden bilemiyorum altan...

Meltem 5 saat.

E hadi diyelim ki aldatmayla biten bir ilişki değildi sizinkisi. O kadar vakit geçirdiniz birlikte, birbirinizin hayatında yer ettiniz. Ama artık sevgili değilsiniz. Peki olmuyorsa artık en azından arkadaş kalabilelim, diyenlerden misiniz? :)

Meltem 14 saat.

Ay ben gülerim :d 

Meltem 15 saat.

halitcan ;
meltem ;
halitcan ;
 

ritmin.com hakkını nasıl ödeyecek bilemiyorum :)

2 dk.

Duyunuz efenim bunları 

Meltem 15 saat.

halitcan ;
meltem ;

Ahahah etkilesim yapti mi yapti reklamin iyisi kotusu olmaz mantigi 

14 sn.

twitterda ya düğün çok gereksiz değil mi abi yani 2 saatliğine giyeceğin gelinlik için o kadar para vermek saçma değil mi diye etkileşim kasan kız da sensin de mi? doğru söyle :DSADA

3 dk.

Yo valla cok gerekli ben genelde muhalif, genelgecer seylere karsi seyler sorup insanları darlamayi seviyorum yoksa biz de biliyoruz eski sevgiliden dost degil post bile olmaz ama insanlar muhabbet etsin etkileşim olsun site büyüsün

Meltem 15 saat.

Ahahah etkilesim yapti mi yapti reklamin iyisi kotusu olmaz mantigi 

Meltem 15 saat.

Yumuşak S ;
 

Lahmacun? Boolll acılı

 

Çok sevmişsen mesela olur. Çunku lahmacun saygıdeger bi sey.

3 dk.

Esini öldürüp lahmacun yaptiran bi kadın vardi o geldi aklima bak, cok sevmisse demek ki

Meltem 16 saat.

Yumuşak S ;

Eski sevgiliden çok güzel tavuk döner olur bence 

1 saat.

Lahmacun? Boolll acılı